Spannende dag met onverwacht resultaat

21 september 2018 - Corre, Frankrijk

Om 07:00 precies ging de sluis van Corre open. In de sluis vertelde de sluiswachter echter dat het kanaal gestremd is voor boten. Er is dusdanig weinig regen gevallen en veel warme dagen, dat het waterpeil onder de benodigde 2 meter is gedaald. Hierdoor is een deel van het kanaal afgesloten voor al het vaarverkeer. Hierdoor zijn we genoodzaakt om na de sluis aan te meren. Verder varen is nu geen optie. We hebben alle alternatieven onderzocht maar er zit helaas niets anders op dan de reis te onderbreken en terug te keren naar huis. Pas als er weer genoeg regen is gevallen zal het mogelijk zijn om door te varen. Dit was voor ons alle drie een flinke domper. We zijn nu onze spullen aan het pakken en de boot aan het opruimen. Giel is opweg om ons op te halen. Jammer maar waar.

Het reisavontuur is nog niet voorbij, alleen uitgesteld. Jullie horen nog van ons en bedankt voor de reacties.

Groeten, Henk, Bram en Marc

1. Charlotte:
    Jammer heren. Goede terugreis 😘
  2. Marijke:
    21 september 2018
    Dat is ka uu tee ! Heel jammer , maar ik denk dat ze thuis ook wel een beetje blij zijn . Goede terug reis en nu wachten op slecht weer !!!
    😱😱😂
  3. Sonja:
    21 september 2018
    Zo jammer!!! Ik baal met jullie mee!! Zo goed voorbereid, maar dit niet voorzien.. wel fijn dat jullie zover gekomen zijn! En dat avontuur neemt niemand jullie meer af. Het komt vast goed, later zullen we erom lachen en proosten we erop! 🥂💪😉
  4. Jose:
    Jammer goeie terugreis jose
  5. Suus:
    Balen!! Goeie reis naar huis en snel weer verder. Suus
  6. Violette Kout:
    22 september 2018
    Jeetje tegenvaller, maar de reis moet hoe dan ook afgemaakt worden, tis alleen wat later. Hoop dat jullie goed terugkomen en de tijd tussendoor kunnen gebruiken om even op te laden voor t 2e deel! Wat een avontuur!!!