Le voyage se poursuit....

23 september 2018 - Metz, Frankrijk

Na een kleine tegenslag hebben we een andere doorgang richting Nederland gevonden. Vandaag heeft Sonja ons weer afgezet in Corre en zijn we zonder Henk (zijn bijdrage in sfeer, extra handen in de sluis en ook de kookkunsten worden zeker gemist) verder gegaan. We moeten wel eerst een kleine 200 km terug varen om bij St-Jean-de-Losne het Canal du Rhône au Rhin op te draaien. Na ongeveer 115 sluizen en 240 km later uiteindelijk de Rijn bij Niffer op te draaien.

Vandaag in ieder geval alweer 30 km gevaren. We liggen nu stil bij paal 373 en gaan nu ons avondmaal klaar maken

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Marijke:
    24 september 2018
    Gelukkig , hebben jullie de reis kunnen hervatten !
    Hoop dat alles verder voorspoedig zal verlopen !!! Goede vaart 🍀🍀🍀🍀😘
  2. Henk:
    24 september 2018
    Marc en Bram jullie missen natuurlijk mijn positieve vrolijke inbreng en inderdaad mijn culinaire hoogstandjes gewaardeerd met minstens 2 Michelin sterren. Maar jullie gaan het zeker redden , niet lullen maar doen. Km maken grtjs Henk en Mieke
  3. Henk: